петък, 13 март 2009 г.

Малко семейни вицове ;-)


На сутринта мъж се жалва на жена си:
- Скъпа, много лошо спах тази нощ!
- Въобще какво можеш да правиш хубаво?
------------------------------------------------------------------
- Случайно да сте видели моя мъж? Трябваше да се срещнем тук преди час.
- А как изглежда?
- Ами...мисля, че е бил целия позеленял от яд.
-----------------------------------------------------------------------
Бременна жена пита доктора:
- Докторе, мъжа ми иска да присъства на раждането? Възможно ли е?
- Мисля, че да, много специалисти с ана мнение, че е хубаво да присъства и таткото по време на раждането.
- О, не. Това не е желателно, всеки път като се види с мъжа ми и се карат.
------------------------------------------------------------------------------------------
Жена е в полицията, пише заявление да издирят мъжа й. Разапитват я как изглежда, навици и т.н.
- Какво да му предадем, като го открием?
- Предайте му, че мама реши да не идва!
----------------------------------------------------------------------------------------------
Жена и мъж се карат бурно. Тя:
- И ако искаш да знаеш спах с най-добрия ти приятел!
Мъжът:
- А аз...а аз..И аз също!
--------------------------------------------------------------------------------------
- Ще Ви дам съгласието да се ожените за дъщеря ми, но при условие, че ще спрете да пиете, да пушите, да скитате с приятели и ще и помагате в домакинската работа - пране, готвене, миене и т.н....
- Ама Вие да не искате дъщеря Ви да се омъжи за някой идиот?
--------------------------------------------------------------------------------
Мъж се прибира. Звъни на вратата, но не му отварят. Изнервен от разни подозрения се засилил и разбил вратата. От спалнята излиза жена ми по халат и:
- Какво направи бе идиот?! Разби вратата! Добре, че случайно има тук един дърводелец.
---------------------------------------------------------------------------
Съдията:
- Вашата жена твърди, че я държите в постоянен страх.
- Hо, ваша чест...
Съдията (шепнейки):
- Кажите, неофициално, като мъж на мъж, как го правите?
-------------------------------------------------------------------------------
Нощ. В апартамента на доктора звъни телефона:
- Ало, докторе, мъжът ми ме обиди.
- Добре де, и защо ми се обаждате?
- Ще му трябват няколко шева.
-------------------------------------------------------------------------------
- Защо си толкова мрачен?
- Одеве се обади новия мъж на жена ми и ми се накара, че за три години не съм я научл поне да свари яйца!

Няма коментари:

Публикуване на коментар